Van Banff naar Jasper.

20 juni 2011 - Jasper, Canada

Zo, we verlaten Red Carpet Inn, we krijgen nog een ontbijtje, was bij de prijs inbegrepen maar was ons niet verteld. We verlaten Banff en rijden naar Jasper. We komen weer wild tegen, herten heel dichtbij de weg en zwarte en bruine beren. Ook de berggeiten zijn weer van de partij. We rijden een prachtige route de Icefield Parkway, waar je goed kan zien dat het hier net voorjaar is.

We passeren een paar watervallen, de Sunwapta watervallen en de Athabasca watervallen. Allemaal even mooi. Onderweg komen we allemaal onderdelen van een band tegen. Het blijkt dat er voor ons een bus met een klapband rijd. Ja, hij rijd maar door want wat moet je anders, de banden slijten en dan komt de velg. We treffen ze bij een waterval en zien dan ook de schade.

We rijden Jasper binnen op zoek naar een slaapplek. We doen eerst nog even de visitors centre aan en komen in het hotel "Tonquin Inn".

Vanavond ben ik voor het eerst met mijn man naar een Pizzaria geweest! Wat een luxe gewoon glutenvrije pizza besteld!

1. 3x raden:
    21 juni 2011
    Met wie ga je anders altijd naar de pizzaria?
  2. Annika:
    23 juni 2011
    Hoiii!
    Wat een mooie foto's zeg! En het is ook heel leuk om jullie blog te lezen!! Wij willen ook op vakantie naar Vancouver Island! Haha.

Bij ons is het slecht weer, bliksemd en donderd alle kanten op ... (-:

Nog veel plezier en geniet!!
    Groetjes en Liefs,
    Annika , Viviana , Eva en Henno
  3. Tante Marijn:
    24 juni 2011
    heb je vanaaf gemist zussie!! Assernacht was erg rustig maar wel ergg leuk..
    xxx