Daar zijn we weer!

23 juni 2011 - Calmar, Canada

Ja we leven nog! Computer van Gezienus en Bea in gebruik! Eergisteren aangekomen bij Gezienus en Bea na een lange rit en een stukje off road rijden, (wat naderhand helemaal dus niet nodig was) zijn we in Calmar aangekomen. Ja we wisten nog waar het was!We kwamen omstreeks koffie tijd aan,dat was dus een mooie tijd. Kennis gemaakt met Tammy de vrouw van Johan,zij wonen ook op het bdrijf. Lekker gekletst en daarna ons bed opgezocht in de Basement.

De volgende dag zijn we met gezienus naar een landbouwbedrijf geweest om banden op te halen voor zijn trekker. Dit was een afwijkende maat dus deze was besteld. Dit ritje was 2 uur heen en 2 uur terug dus het was inmiddels 2 uur 's middags dat we weer terug waren en gingen eten. Na het eten gingen de heren aan de trekker sleutelen en om half vijf is het melktijd. Selina de melkput in en helpen melken. 's avonds de bbq aan en hamburgers gegeten. Daarna naar bed.

Vandaag zijn we (pat en sien) naar edmonton mall geweest een heel groot warenhuis met vele winkels en binnen in een atractiepark, ijsbaan en zwembad. Altijd leuk om rond te neuzen. Daarna weer naar calmar en tijd om de koeien weer te gaan melken. Ze melken momenteel 169 koeien dus daar zijn ze wel even zoet mee. Nee geen melkrobot een 2 x 8 melkstal.Jullie zijn weer op de hoogte en weten dat we niet opgegeten zijn door een beer.

Helaas kan ik geen foto's toevoegen ivm.met andermans computer.

Tot horens!

1. Tante Marijn:
    24 juni 2011
    Jeeej!!! blij weer van jullie te horen!!
    xxx
  2. Inge:
    Hi,
    leuk om jullie nu te kunnen volgen.
    Groet'n uut Beil'n!!!!
  3. Inge:
    En, euh,

je moet nog ff invullen bij "profiel", bij bezochte landen,
    dat je ook in Canada bent.......

gr.

INGE
  4. Geertje:
    24 juni 2011
    ......mocht je Abraham ontmoeten, doe hem dan de hartelijke groeten.We waren jullie helemaal kwijt.
    Was al bang dat je opgegepeuzelt was door de beer.
    Maar die schrok zeker van dhr.P. en ging er als een speer vandoor. Heb een leuke tijd. En als je eens wilt koeien melken ,dan hoef je niet weer zo ver te reizen hoor, dat kan veel dichter bij.
    Liefs: oom Albert en tante Geertje.
  5. Gerina:
    25 juni 2011
    Hey Bleijsies,

gaat nog lekker daar of niet?!!
    Have fun!!!

Liefs Gerina