Pffffff we zijn er!

11 juni 2011 - Vancouver International Airport, Canada

Vanochtend opgehaald door onze sistaaaaa en ouders en om half 8 vertrokken naar Schiphol. Ruim op tijd vertrokken, er waren genoeg vliegtuigen om uit te kiezen ! We vlogen met Air Transat (ja wij hadden er ook nog nooit van gehoord, maar we hebben gevlogen dus het bestaat!) Onze vlucht vertrok om half 2 met de bestemming Vancouver en met een tussenlanding op Calgary. Alles ging volgens schema en hebben de hele tijd in het zonnetje gevlogen. Ook het eten was goed voor elkaar in het vliegtuig!

Op het vliegveld van Vancouver zou er een midsize SUV voor ons klaarstaan, maar helaas die was er niet. De meneer aan de balie vroeg of we er een probleem mee hadden als we een 'upgrade' zouden krijgen. Dat betekent voor het zelfde geld een LOMPE bak. Nou Patrick zijn vakantie kan niet meer stuk!!

Daarna opzoek naar het gereserveerde hotel. Met in ons oog het hotel draaien we helemaal de verkeerde Highway op. Hihi begint goed dus. Het is nu nederlandse tijd 3.00 uur s'nachts en plaatselijke tijd 18.00 uur. En we hebben helaas geen lucifersstokjes op de kamer. Nog even volhouden dus voordat we hier de ook de nacht in gaan.

1. Zussie:
    12 juni 2011
    hey Sistaa!! Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Pat zal inderdaad wel in zijn nopjes zijn met de grote auto.
    Wij zitten met zn 5-en in de zon jullie log en foto's te bekijken. (pa,ma,Linda,Robert en ik)
    heel veel plezier en we houden contact!
    dikke kus
  2. Marloes blaauw:
    12 juni 2011
    He!!

Heel veel plezier en we houden jullie in de gaten!! :)

Liefs, Jeroen & Loes
  3. 3x raden:
    14 juni 2011
    Jeepminee wat een veete bak! (leuk voor thuis)